Contact met Centraal Beheer

Voor vragen over de VvE Meerkeuzepolis kunt u direct contact opnemen met Centraal Beheer via:

  • Tel. (055) 579 8115 (bereikbaar op werkdagen van 8.00 tot 17.30 uur)
  • Contactformulier van Centraal Beheer Achmea

Vraag of klacht over ledenkorting

Heeft u een vraag of klacht over ledenkorting bij Centraal Beheer, stuur ons dan een bericht via het contactformulier. Na ontvangst nemen wij zo snel mogelijk contact met u op. Vereniging Eigen Huis kan indien nodig bemiddelen mocht u er zelf niet uitkomen met Centraal Beheer.

Centraal Beheer Klachtenmanagement


Niet tevreden over de afhandeling van uw klacht door Centraal Beheer of komen Vereniging Eigen Huis en Centraal Beheer ook samen niet tot een bevredigende oplossing? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de directie van Centraal Beheer Achmea. De afdeling Klachtenmanagement zal in dat geval het eerdere standpunt van Centraal Beheer opnieuw beoordelen. Ook de visie van Vereniging Eigen Huis wordt hierin meegenomen.

› Meer over Centraal Beheer Klachtenservice 

KiFiD 


Wordt uw klacht door Centraal Beheerniet naar uw tevredenheid afgehandeld? Dan kunt u uw klacht indienen bij de onafhankelijke stichting KiFiD (Stichting Klachten Instituut Financiële Dienstverlening) via tel. (077) 333 89 99 of www.kifid.nl.

Meer informatie

› VvE Meerkeuzepolis
› Overzicht VvE verzekeringen Meerkeuzepolis

 

logoWebsitevhjaar

Wij zijn genomineerd voor website van het jaar 2018. Stem ook!

Stem nu!
Sta ook sterker met ruim 750.000 leden.