Meestgestelde vragen

1. Ik heb nog geen aanbod ontvangen, wat nu?
Op dit moment zijn alle aanbiedingen verstuurd. Als je nog geen aanbod hebt ontvangen, kijk dan even in je spam-/ongewenste e-mailmap. Vermoedelijk is de e-mail daarin terechtgekomen. 
2. Welk contract moet ik kiezen, met een looptijd van 1 of 3 jaar?

We bieden contracten aan met looptijden van 1 en 3 jaar. Je bepaalt zelf welke looptijd het beste bij je situatie past.

Omdat de tarieven meerdere keren per jaar veranderen, kunnen wij niet zeggen welk contract op termijn voordeliger is. Voor beide contracten geldt dat de tarieven zeer scherp zijn en vaststaan voor de gehele duur van het contract. Als je op het aanbod ingaat, wordt de volledige overstap verzorgd.

Voordelen 3 jaar

  • Je bent 3 jaar zeker van vaste levertarieven.
  • Als de levertarieven in de markt stijgen, dan stijgt je levertarief niet mee. 
  • Je heeft 3 jaar geen omkijken naar je energiecontract

Voordelen 1 jaar

  • Je bent één jaar zeker van scherpe tarieven.
  • Na een jaar ontvang je van de leverancier een verlengingsaanbieding.
  • Mochten de levertarieven gedaald zijn, dan kun je daar volgend jaar weer van profiteren.
3. Hoe werkt de acceptatieprocedure?
1. In de e-mail met het persoonlijk aanbod klik je op: [kies aanbod]
2. Vul je aanvullende gegevens in
3. Lees de samenvatting door
4. Klik op: [Ik ga akkoord]
5. Je krijgt een bevestigingsmail van je contractkeuze
4. Is de energiebelasting inbegrepen in het aanbod?
De overheidsheffingen van 2019 zijn nog niet in het aanbod verwerkt. Zodra hier meer over bekend is, zullen wij deze tarieven aanpassen en verwerken in het aanbod. Ben je ingeschreven, dan word je hiervan per e-mail op de hoogte gebracht. 
5. Kan ik meedoen aan de Collectieve Inkoop Energie als ik al zonnepanelen heb?
Als jouw woning al beschikt over zonnepanelen, kun je ook meedoen met de Collectieve Inkoop Energie. Je kunt op het inschrijfformulier bij je inschrijfgegevens aangeven dat je woning beschikt over zonnepanelen. Zodra de uitslag van de veiling bekend is, ontvang je meer informatie over salderen en terugleveren bij de winnende leverancier(s). Meer informatie over deelname met zonnepanelen kun je lezen bij de 'Veelgestelde vragen' aan de rechterkant van je persoonlijke aanbod.

 

Staat je vraag hier niet bij, kijk dan ook eens op Veelgestelde vragen over de Collectieve inkoop Energie.

 

( {{contactCtrl.getHulptekstVoorBerichtinvoer()}} )

WhatsApp

 

Je kunt op werkdagen met ons WhatsAppen. Binnen 30 minuten krijg je reactie van ons. Voeg het telefoonnummer 06 83 61 65 40 toe aan je eigen contacten en app jouw vraag. 
Wij zijn bereikbaar van maandag t/m donderdag van 9:00 uur tot 21:00 uur en op vrijdag van 9:00 uur tot 16:30 uur. Wanneer je gebruikmaakt van WhatsApp gelden de door hen gestelde privacyregels.
;