7212-veh-stel-op-bank

Collectieve Inkoop Internet, TV en Bellen

Bespaar tot honderden euro's per jaar

Met onze collectieve inkoopactie stap je makkelijk over naar een andere provider, zo kun je flink wat geld besparen. Wij zorgen voor goede voorwaarden en samen krijgen we een scherpe prijs. Doe ook mee!

Doe mee

  • Betrouwbaar en stabiel netwerk
  • Vaste lage maandprijs
  • Makkelijk overstappen

Snel en stabiel internet voor een vaste lage prijs

Via onze Collectieve Inkoop Internet, TV en Bellen ben je zeker van snel en stabiel internet voor een vast laag maandtarief. Daarnaast profiteer je van een mooie welkomstkorting. Je kunt het pakket naar wens uitbreiden met digitale tv en vast bellen. Overstappen is makkelijk, wij zorgen ervoor dat dit soepel verloopt. 

Bij inschrijving controleren wij welke internetsnelheid geschikt is voor jouw gebruik. Zo kies je straks eenvoudig de snelheid die bij je past en betaal je niet onnodig meer voor een snellere verbinding.

Hoe werkt de Collectieve Inkoop Internet, TV en Bellen?

1. Inschrijven

Inschrijven is gratis en vrijblijvend. Vul je adresgegevens en voorkeuren in en geef aan waar je internet voor gebruikt. Je ontvangt een bevestiging van je deelname per e-mail. Hierin staat ook de datum vermeld waarop je het persoonlijk aanbod van ons ontvangt. 

2. Veiling voor gekwalificeerde aanbieders

Gekwalificeerde aanbieders van internet, digitale televisie en vast bellen hebben hun bod uitgebracht. De aanbieder met de scherpste prijs heeft de veiling gewonnen.

3. Persoonlijk aanbod: jij beslist

Je ontvangt een e-mail met een link naar jouw persoonlijk aanbod. Je kunt je pakket naar wens uitbreiden, bijvoorbeeld met extra tv-zenders. Je beslist zelf of je op het aanbod ingaat.

4. Overstappen

Accepteer je het aanbod, dan start je nieuwe contract op de door jouw opgegeven startdatum. Je ontvangt tijdig de nieuwe apparatuur die je makkelijk zelf aansluit. Neem je glasvezel af, dan komt er altijd een installateur bij je langs om alles aan te sluiten. Maak je gebruik van de gratis overstapservice, dan wordt jouw huidige contract automatisch door de provider opgezegd.

Over het aanbod

Het aanbod bestaat standaard uit een abonnement voor snel en stabiel internet. Dit kun je naar wens uitbreiden met digitale tv en vast bellen.

K01 - Blauw - Tripleplay

Soort internetverbinding
Wij gaan na welke internetverbinding beschikbaar is op jouw adres, DSL of glasvezel, en doen je daarvoor een scherp aanbod. Het merendeel van de woningen heeft een DSL aansluiting, hiervan bieden wij de hoogst haalbare snelheid. Ben je al op het glasvezelnetwerk aangesloten, dan kun je in ons aanbod kiezen uit verschillende snelheden. 

Stabiel netwerk
Je bent zeker van een stabiele verbinding. Alle deelnemende providers aan ons collectief maken gebruik van het betrouwbare netwerk van KPN.

Vaste lage prijs
Het abonnement heeft een looptijd van 12 maanden met een vast laag maandtarief. Daarnaast ontvang je een mooie welkomstkorting na het eerste jaar. Na 12 maanden blijft je maandbedrag gelijk. Er kan wel een jaarlijkse indexatie plaatsvinden.

Internet

  • DSL of glasvezel
    (afhankelijk van de beschikbaarheid op jouw adres)
  • Stabiele verbinding via het KPN-netwerk

Televisie (optioneel)

  • Interactieve televisie
  • HD-kwaliteit zenders
  • Zenderpakket is uit te breiden
    (bijv. met Ziggo Sport, ESPN, Videoland)

Vast bellen (optioneel)

  • Gratis nummerbehoud

Voordelen van de Collectieve Inkoop Internet, TV en Bellen

Standaard snel internet, tv en bellen optioneel
Standaard krijg je snel internet. Je kunt het naar wens uitbreiden met digitale televisie en/of vast bellen.
Betrouwbaar en stabiel netwerk
Providers die deelnemen aan onze veiling maken gebruik van het betrouwbare open netwerk van KPN.
Vaste lage prijs
Omdat we met veel zijn, kunnen we goede voorwaarden en een scherpe prijs krijgen. Een vast laag tarief gedurende de looptijd van je abonnement én daarna.
Makkelijk overstappen
De nieuwe aanbieder zegt je contract op bij je oude provider. Dit loopt naadloos in elkaar over, zodat je geen dag zonder internet of tv zit. Wij zien erop toe dat dit soepel verloopt.

Waarom deze collectieve inkoop

Als vereniging voor huiseigenaren strijden we voor betaalbaar wonen, onder andere door het verminderen van woonlasten. Na de energiemarkt willen we ook in de markt van internet, tv en (vast) bellen de concurrentie op gang brengen; Deze wordt nu gedomineerd door twee grote partijen. Alleen met eerlijke concurrentie kunnen huiseigenaren minder gaan betalen.

Veelgestelde vragen

Kan ik meedoen als ik geen lid ben van Vereniging Eigen Huis?
Ja, zowel leden als niet-leden kunnen vrijblijvend meedoen aan de Collectieve Inkoop Internet, TV en Bellen: hoe meer mensen zich inschrijven, hoe scherper het aanbod. Na inschrijving ontvang je vrijblijvend een persoonlijk aanbod. Accepteer je het aanbod, dan word je gratis een jaar lid van Vereniging Eigen Huis. Heb je eerder een gratis lidmaatschap gekregen? Dan wordt de contributie van het lidmaatschap automatisch geïncasseerd.
Ik heb geen e-mail ontvangen na mijn inschrijving, wat kan ik doen?
Kijk eerst even in de map 'ongewenste e-mail'. Mogelijk is de e-mail aangemerkt als spam. Kun je de e-mail niet terugvinden, neem dan contact met ons op via 033 450 77 50 (maandag t/m donderdag van 9.00 uur tot 21.00 uur en vrijdag van 9.00 uur tot 16.30 uur).
Kan ik mijn gegevens na inschrijving nog aanpassen?
Ja, dat kan. De gegevens die je invult bij inschrijving worden gebruikt om een persoonlijk aanbod te berekenen. Dit persoonlijke aanbod ontvang je per e-mail. Je kunt je gegevens en voorkeuren wijzigen op de aanbodpagina. Na opslaan van de nieuwe gegevens keer je terug naar je persoonlijke aanbod, dit wordt automatisch aangepast.
Hoe worden de deelnemende aanbieders geselecteerd?

Wij hanteren strenge selectiecriteria. Een provider die mee wil doen aan de veiling moet in ieder geval:

  • internet, tv en vast bellen gecombineerd kunnen aanbieden. 
  • opereren op het betrouwbare, open netwerk van KPN.
  • financieel stabiel zijn.
  • goed scoren op klanttevredenheid.
Mijn huidige contract loopt nog enkele maanden door, kan ik wel overstappen?

Je overstap naar een andere provider kan plaatsvinden tussen de datum van de acceptatie van ons aanbod en drie maanden daarna. Als je een lopend contract hebt dat binnen drie maanden afloopt, kun je kosteloos overstappen via de Collectieve Inkoop Internet, TV en Bellen.

Heb je een langer lopend contract, dan moet je de resterende aantal maanden doorbetalen. Bekijk dan goed of het de moeite waard is om over te stappen.

Hoe lang duurt het overstappen?
Heb je een contract voor onbepaalde tijd, dan duurt het standaard 4 weken tot je contract wordt omgezet naar je nieuwe provider. Heb je een contract voor bepaalde tijd met een einddatum tot 3 maanden in de toekomst, dan wordt deze omgezet op de eerste dag na het einde van je contract.
Komt er een installateur langs om alles aan te sluiten?

Kies je in het nieuwe contact voor glasvezel en heb je dat nu niet of andersom, dan komt er gratis een monteur bij je langs om de producten bij jou thuis te installeren. In alle andere gevallen is de installatie van de producten makkelijk en kun je dit zelf uitvoeren. Kom je er niet uit, dan helpt de leverancier je graag telefonisch verder.

Moet ik een ander e-mailadres nemen?

Als je een e-mailadres gebruikt van je internetprovider (zoals @ziggo.nl of @kpn.nl) kun je die blijven gebruiken tot 6 maanden na je overstap, daarna komt deze te vervallen. Het is aan te raden om een e-mailprovider te kiezen die niet afhankelijk is van je internetabonnement, zoals Gmail of Outlook. Als je dan in de toekomst weer overstapt, hoef je geen nieuw e-mailadres te kiezen.

Sluit ik het contract af bij Vereniging Eigen Huis?
Nee, je sluit het daadwerkelijke contract voor internet en optioneel tv en bellen af bij de winnende leverancier van de veiling.
Kan ik er ook een mobiel abonnement bij afsluiten?
Op dit moment bieden wij (nog) geen pakket aan waarin een mobiel abonnement is opgenomen.
Kan ik het pakket uitbreiden met Netflix en/of Spotify?
Spotify en Netflix worden niet aangeboden als uitbreiding op het pakket. Je kunt deze diensten uiteraard wel rechtstreeks online bij de betreffende bedrijven afsluiten.
Kan ik programma’s opnemen met de tv-ontvanger?
Met de mediabox kun je tv-uitzendingen terugkijken. Wil je ook uitzendingen kunnen opnemen, dan kun je deze optie selecteren bij je persoonlijke aanbod. Hiervoor wordt een meerprijs in rekening gebracht.

Dit vind je misschien ook interessant

Overstappen internet en tv: 5 fabels

Veel mensen denken dat overstappen naar een andere internet- en tv-provider lastig is en veel tijd kost. Maar is dat wel zo? Lees de fabels over overstappen. Lees de 5 fabels

Internet en tv: meeverhuizen of overstappen?

Ga je verhuizen, dan kun je je abonnement voor internet en tv meeverhuizen of opzeggen; grote kans dat je bij een andere aanbieder voordeliger uit bent. Meeverhuizen of overstappen

Welke internetsnelheid past bij mij?

Ga je een internetabonnement afsluiten, dan moet je een internetsnelheid kiezen. Met onze tips kies je makkelijk de internetsnelheid die past bij jouw gebruik.  Snelheid kiezen

Kabel, DSL of glasvezel: wat is het verschil?

Bij het afsluiten van een contract voor internet, maak je een keuze voor een type verbinding: kabel, DSL of glasvezel. Wat zijn de verschillen en welke verbinding past bij jou?  Bekijk de verschillen