Klachten over FBTO

Heeft u een klacht over een verzekering of de dienstverlening van FBTO? Neem dan contact op met de desbetreffende afdeling bij FBTO via info@fbto.nl.

Vergeet niet uw relatienummer of postcode en huisnummer bij de klacht te vermelden. 
U krijgt binnen 10 werkdagen een inhoudelijke reactie.

Klacht over ledenkorting op verzekeringen van FBTO
Heeft u een klacht over de dienstverlening in combinatie met ledenkorting bij FBTO, stuur ons dan een bericht via het contactformulier. Na ontvangst nemen wij zo snel mogelijk contact met u op. Vereniging Eigen Huis kan indien nodig bemiddelen, mocht u er zelf niet uitkomen met FBTO.

FBTO Klachtenmanagement
Niet tevreden over de afhandeling van uw klacht door FBTO of komen Vereniging Eigen Huis en FBTO ook samen niet tot een bevredigende oplossing? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de directie van FBTO. De afdeling Klachtenmanagement zal in dat geval het eerdere standpunt van FBTO opnieuw beoordelen. Ook de visie van Vereniging Eigen Huis wordt hierin meegenomen.

Mail uw klacht naar klachtenmanagement@fbto.nl of stuur een brief naar:

FBTO Klachtenmanagement
Postbus 50
8900 AB Leeuwarden
KiFiD en SKGZ
Wordt uw klacht door FBTO Klachtenmanagement niet naar uw tevredenheid afgehandeld? Dan kunt u uw klacht, afhankelijk van welke FBTO-verzekering het betreft, indienen bij één van de volgende onafhankelijke stichtingen:

KiFiD (Stichting Klachten Instituut Financiële Dienstverlening) 
Via tel. (077) 333 89 99 of www.kifid.nl.
SKGZ (Stichting Klachten en Geschillen Zorgverzekeringen) 
Via tel. (030) 698 83 60 of www.skgz.nl.

 
Sta ook sterker met bijna 750.000 leden