Veelgestelde vragen over het wijzigen van gegevens

Hoe kan ik een adreswijziging doorgeven?

Dit kunt u makkelijk zelf online regelen. Ga naar uw persoonlijke profielpagina 'Mijn Eigen Huis', log in met uw e-mailadres of lidmaatschapsnummer en wachtwoord en u kunt uw adreswijziging doorvoeren. Vergeet niet om de wijziging op te slaan. Bent u uw wachtwoord vergeten of heeft u er nog geen een? Dan kunt u die daar ook aanvragen.  

shutterstock_159865265Wilt u het liever telefonisch doorgeven? Dat kan via onze Ledenservice op telefoonnummer (033) 450 77 50. Zij zijn bereikbaar op maandag t/m donderdag van 09.00 - 21.00 uur en op vrijdag van 09.00 - 16.30 uur. Zij staan u graag te woord en zorgen direct voor de juiste verwerking. 

Hoe kan ik mijn bankrekeningnummer wijzigen?

Dit kunt u makkelijk zelf online regelen. Ga naar uw persoonlijke profielpagina 'Mijn Eigen Huis', log in met uw e-mailadres of lidmaatschapsnummer en wachtwoord en u kunt uw bankrekeningnummer wijzigen. Vergeet niet om de wijziging op te slaan. Bent u uw wachtwoord vergeten of heeft u er nog geen een? Dan kunt u die daar ook aanvragen.   

Wilt u het liever telefonisch doorgeven? Dat kan via onze Ledenservice op telefoonnummer (033) 450 77 50. Zij zijn bereikbaar op maandag t/m donderdag van 09.00 - 21.00 uur en op vrijdag van 09.00 - 16.30 uur. Zij staan u graag te woord en zorgen direct voor de juiste verwerking. 

Hoe kan ik een automatische incasso aanvragen?

Zowel voor u als voor ons is automatisch betalen gemakkelijker en voordeliger. Het scheelt u € 1,70 administratiekosten. U kunt dit makkelijk zelf online regelen. Ga naar uw persoonlijke profielpagina 'Mijn Eigen Huis', log in met uw e-mailadres of lidmaatschapsnummer en wachtwoord en u kunt uw betalingswijze aanpassen. Vergeet niet om de wijziging op te slaan. Bent u uw wachtwoord vergeten of heeft u er nog geen een? Dan kunt u die daar ook aanvragen. 

Wat is de looptijd van het lidmaatschap van Vereniging Eigen Huis?  

Uw lidmaatschap loopt voor de periode van een jaar. Wordt u lid in het midden van een maand? Dan kunt u direct gebruik maken van al onze producten en diensten, maar gaat uw jaarlidmaatschap officieel pas in op de eerste dag van de volgende maand. Zo bent u eigenlijk het eerste jaar iets langer dan 12 maanden lid. Het lidmaatschap wordt automatisch verlengd. Wilt u opzeggen, dan moet u dat uiterlijk 2 maanden voor het einde van dat jaar doorgeven. 

Hoe kan ik mijn lidmaatschap opzeggen?

We vinden het erg jammer dat u er over denkt om uw lidmaatschap op te zeggen. U kunt dit uitsluitend doen via het opzegformulier op onze website.

Wij hanteren een opzegtermijn van 2 maanden voor het einde van uw lidmaatschap. Mocht u nog vragen hebben hierover, dan kunt u ons natuurlijk altijd even bellen. Onze Ledenservice is bereikbaar op werkdagen van 8.30 - 16.30 uur. Vanaf 1 juli 2016 op maandag t/m donderdag van 09.00 - 21.00 uur en op vrijdag van 09.00 - 16.30 uur. 

Terug naar het overzicht veelgestelde vragen