Helpdeskmedewerker financiële/fiscale informatie
(24 uur per week)

Vereniging Eigen Huis behoort met ruim 700.000 leden tot de grootste consumentenorganisaties van Nederland en is de enige die opkomt voor de belangen van (toekomstige) woningbezitters. Strijdbaar, betrokken en deskundig stellen we misstanden aan de kaak en versterken we de positie van huiseigenaren met informatie, advies en aantrekkelijke producten en diensten.

Leden van Vereniging Eigen Huis kunnen bij ons Informatie & Adviescentrum (I&AC) terecht met al hun vragen en informatieverzoeken die te maken hebben met de koop, verkoop of het bezit van een eigen woning. In de functie van helpdeskmedewerker sta je leden telefonisch en schriftelijk te woord. Je biedt ondersteuning en begeleiding op financieel-fiscaal gebied en biedt nazorg aan leden waar nodig. Je bent betrokken bij de leden en je geeft signalen van leden door binnen de organisatie. Voor je volledig aan het werk gaat als helpdeskmedewerker zal je een intern opleidingsprogramma volgen. De lengte en inhoud van de opleiding is afhankelijk van je ervaring en achtergrond.

Wie ben jij?

Wij zijn op zoek naar een enthousiaste, zelfstandige collega voor het I&AC-FI die het een uitdaging vindt om onze leden van juiste en volledige financiële/fiscale informatie te voorzien. Je bent leergierig, betrokken, strijdbaar en een teamworker. Je bent klantgericht en doet voor onze leden net dat stapje extra. Je communicatieve en sociale vaardigheden zijn sterk ontwikkeld en je staat open voor feedback. Je bent bekend met verschillende gesprekstechnieken en computervaardig. Daarnaast handel je proactief en sta je open voor veranderingen. 

Je hebt goede financieel-fiscale  kennis op MBO+ niveau. In het bezit zijn van WFT basis, WFT Hypothecair krediet of SEH is een pré. Je hebt werkervaring als financieel deskundige voor particulieren. Vanuit dit werk of op andere wijze heb je ook aantoonbare fiscale ervaring opgedaan.

Wat bieden wij?

Een afwisselende functie in een inspirerende en dynamische omgeving waarbij je actief kunt zijn op een maatschappelijk relevant terrein. Het betreft een functie voor 24 uur per week, waarbij de werktijden liggen tussen 09.00 uur en 21.15 uur. Je wordt flexibel ingepland en je ontvangt 2 weken van tevoren het rooster. Je zult in eerste instantie via het uitzendbureau bij de Vereniging komen werken. Voor meer informatie kun je telefonisch contact opnemen met Maria Jose Gonzalez via 06 53 58 02 38.

Interesse?

Als je geïnteresseerd bent in deze functie, stuur dan een brief met curriculum vitae ter attentie van Anouk Visser naar sollicitatie@eigenhuis.nl