Medewerker juridische helpdesk
(20-32 uur per week)

 

Vereniging Eigen Huis behoort met ruim 700.000 leden  tot de grootste consumentenorganisaties van Nederland en is de enige die opkomt voor de belangen van (toekomstige) woningbezitters. Strijdbaar, betrokken en deskundig stellen we misstanden aan de kaak en versterken we de positie van huiseigenaren met informatie, advies en aantrekkelijke producten en diensten.

Leden van Vereniging Eigen Huis kunnen bij ons Informatie & Adviescentrum terecht met al hun vragen, problemen en informatieverzoeken die te maken hebben met de koop, verkoop of het bezit van een eigen woning. 

Als Medewerker Juridische Helpdesk binnen ons Informatie & Adviescentrum ben je verantwoordelijk voor het mondeling te woord staan van onze (potentiele) leden bij hun juridische vraagstukken. Je behartigt hun belangen op basis van begeleiding, ondersteuning, advies en nazorg. Waar mogelijk informeer je hen over de producten en diensten die Vereniging Eigen Huis heeft ontwikkeld voor haar leden. Samen met je collega’s werk je mee aan het behalen van de afdelingsresultaten en signaleer je kansen voor onze organisatie. 

Wie ben jij?

Een enthousiaste, zelfstandige en flexibele medewerker die vanuit passie en deskundigheid onze leden telefonisch te woord staat. Een klantgerichte professional voor wie het bieden van service en kwaliteit een vanzelfsprekendheid is. 

Je beschikt over een universitaire- of HBO studie Rechten, bij voorkeur richting privaatrecht, bestuursrecht en notarieel recht. Je beschikt over relevante werkervaring op het gebied van juridisch advies, met betrekking tot wonen (opgedaan bij bijvoorbeeld een advocatenkantoor, notariskantoor of rechtsbijstandsverzekeraar).

Wat bieden wij? 

Een afwisselende functie in een inspirerende en dynamische omgeving waarbij je actief kunt zijn op een maatschappelijk relevant terrein. Het salaris ligt tussen € 2.178,- en € 3.366,-. Het betreft een functie voor 20 tot 32 uur per week, waarbij de werktijden liggen tussen 09.00 en 21.15 uur. Je wordt flexibel ingepland en je ontvangt je rooster 2 weken van tevoren. 
Je zult in eerste instantie via het uitzendbureau bij de Vereniging komen werken.

Interesse?

Wil je meer informatie over deze functie, neem dan contact op met Rutger Thobokholt, te bereiken op 06-14669918.
Een callcenter vaardigheidstest, competentietest en telefoontest kan deel uitmaken van de sollicitatieprocedure. Bij aanvang van de werkzaamheden volg je eerst de basisopleiding. 

Direct solliciteren? Stuur dan je CV met motivatie naar sollicitatie@eigenhuis.nl ter attentie van Anouk Visser, P&O adviseur.