Verzekeringsdiensten tijdelijk niet beschikbaar
In de periode van 10, 11 en 12 oktober is de Mijn Omgeving tijdelijk niet beschikbaar vanwege onderhoud.

- Nieuwe aanvragen: Je kunt in deze periode gewoon een verzekering aanvragen via onze website. Jouw aanvraag wordt verwerkt en je ontvangt uiterlijk maandag 14 oktober bericht van ons. Tot die tijd ben je alvast voorlopig verzekerd. Een nieuwe aanvraag kan je hier doen.
- Wijzigingen: Wil je in deze periode een wijziging doorgeven? Stuur dan een e-mail naar [email protected]. Wijzigingen met een ingangsdatum vanaf 14 oktober kun je vanaf die datum weer zelf in de Mijn Omgeving doorvoeren.
Schade melden
Vanaf 13 oktober kun je jouw schade weer eenvoudig via de Mijn Omgeving melden.
Waarom dit onderhoud?
Wij voeren dit onderhoud uit om onze digitale omgeving te verbeteren en je nog beter van dienst te kunnen zijn.
Na het onderhoud profiteer je van een stabielere omgeving en kunnen we je aanvragen en wijzigingen sneller en zorgvuldiger verwerken.
Andere vragen?
Heb je in de tussentijd vragen of wil je alvast iets doorgeven? Stuur ons dan een e-mail via [email protected]
Bedankt voor je begrip!