Service en contact
De specialisten van Vereniging Eigen Huis geven graag antwoord op al je woonvragen. Neem contact met ons op via chat, e-mail of telefoon. Of bekijk de veelgestelde vragen. Zo krijg je snel een deskundig advies op de manier die bij jou past.

Veelgestelde vragen
Heb je een vraag over je lidmaatschap of een juridische, bouwkundige of financiële/fiscale vraag? Wij hebben de veelgestelde vragen per thema voor je op een rij gezet.
Spreek een expert:
maak een belafspraak
Heb je een juridische, financiële of bouwkundige vraag? Als lid van Vereniging Eigen Huis kun je een belafspraak maken met één van onze experts. Kies een moment waarop het jou uitkomt, geef aan waar je vraag over gaat en word teruggebeld met een deskundig advies van onze expert.
Exclusief voor leden
Neem contact met ons op
Wij zijn telefonisch en per chat bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 9.00 en 17.30 uur. Wil je telefonisch contact maar ben je doof of slechthorend? Bel ons dan via Tolkcontact Teletolk.
Bellen
Heb je een algemene vraag over het lidmaatschap of onze diensten? Dan kun je ons direct bellen. Voor specialistische vragen werken wij met een belafspraak.
Chat
Onze chatbot is 24 uur per dag beschikbaar. Kan de chatbot je vraag niet beantwoorden? Dan neemt een collega tijdens openingstijden het gesprek over.
Korte algemene vragen stel je eenvoudig via WhatsApp. Vragen waarbij persoonsgegevens nodig zijn, kunnen we niet via WhatsApp behandelen.
App naar 033 450 77 50Chat verzekeren
Heb je een vraag over onze verzekeringen? Dan kun je deze stellen aan onze verzekeringsspecialisten. Zij zijn uitsluitend te bereiken via de chat.
Naar verzekeringenWil je ons per e-mail benaderen? Vul dan het contactformulier in. We beantwoorden je e-mail binnen 2 werkdagen.
Vul het contactformulier inKlacht
Ben je ontevreden? Meld dit dan via het klachtenformulier. We nemen binnen 5 werkdagen contact met je op.
Klacht indienenGedragscode
Een goed gesprek en constructieve feedback helpen Vereniging Eigen Huis om haar service, diensten en producten te evalueren en te verbeteren. Om te voorkomen dat de website en de social media van de vereniging worden gedomineerd door herhaling van berichten en discussies, behoudt Vereniging Eigen Huis zich het recht voor om deze berichten van haar kanalen te verwijderen. Ook scheldend, discriminerend, racistisch taalgebruik en andere opmerkingen die niet stroken met de visie en kernwaarden van de vereniging worden van de website, social media en/of community verwijderd.