Service en contact
De specialisten van Vereniging Eigen Huis geven graag antwoord op al je woonvragen. Neem contact met ons op via chat, e-mail of telefoon. Of bekijk de veelgestelde vragen. Zo krijg je snel een deskundig advies op de manier die bij jou past.

Veelgestelde vragen
Heb je een vraag over je lidmaatschap of een juridische, bouwkundige of financiële/fiscale vraag? Wij hebben de veelgestelde vragen per thema voor je op een rij gezet.
Neem contact met ons op
Wij zijn telefonisch en per chat bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 9.00 en 17.30 uur. Wil je telefonisch contact maar ben je doof of slechthorend? Bel ons dan via Tolkcontact Teletolk.
Bellen
Voor vragen over onze online diensten, zoals verzekeringen, kun je ons chatten. Voor alle andere zaken zijn wij voor leden ook telefonisch bereikbaar.
Chat
Onze chatbot is 24 uur per dag beschikbaar. Kan de chatbot je vraag niet beantwoorden? Dan neemt een collega tijdens openingstijden de chat over.
Korte algemene vragen stel je eenvoudig via WhatsApp. Vragen waarbij persoonsgegevens nodig zijn, kunnen we niet via Whatsapp beantwoorden.
App naar 033 450 77 50Chat verzekeren
Heb je een vraag over onze verzekeringen? Dan kun je deze stellen aan onze verzekeringsspecialisten. Zij zijn uitsluitend te bereiken via de chat.
Naar verzekeringenWil je ons per e-mail een vraag stellen? Vul dan het contactformulier in. We beantwoorden je e-mail binnen 2 werkdagen.
Vul het contactformulier inKlacht
Ben je ontevreden? Meld dit dan via het klachtenformulier. We nemen binnen 5 werkdagen contact met je op.
Klacht indienenMaak een terugbelbelafspraak
Heb je een juridische, financiële of bouwkundige vraag? Als lid van Vereniging Eigen Huis kun je een terugbelafspraak maken met één van onze specialisten. Kies een moment waarop het jou uitkomt, geef aan waar je vraag over gaat en je wordt teruggebeld met een deskundig advies van onze specialist.
Financiële vraag?
Stel je vraag aan één van onze financieel of fiscaal specialisten.
Maak een terugbelafspraakGedragscode
Een goed gesprek en constructieve feedback helpen Vereniging Eigen Huis om haar service, diensten en producten te evalueren en te verbeteren. Om te voorkomen dat de website en de social media van de vereniging worden gedomineerd door herhaling van berichten en discussies, behoudt Vereniging Eigen Huis zich het recht voor om deze berichten van haar kanalen te verwijderen. Ook scheldend, discriminerend, racistisch taalgebruik en andere opmerkingen die niet stroken met de visie en kernwaarden van de vereniging worden van de website, social media en/of community verwijderd.