Veelgestelde vragen

Heb je een vraag over je lidmaatschap of een juridische, bouwkundige of financiële/fiscale vraag? Wij hebben de veelgestelde vragen per thema voor je op een rij gezet.

Neem contact met ons op

Wij zijn geopend van maandag t/m donderdag van 9.00 tot 21.00 uur en op vrijdag van 9.00 tot 16.30 uur. 

 

 

Vereniging Eigen Huis

Chat
24 uur per dag

Onze chatbot is 24 uur per dag beschikbaar. Kan de chatbot je vraag niet beantwoorden, dan neemt een collega (tijdens openingstijden) de chat over. 
Open de chat

Vereniging Eigen Huis

Chat verzekeren

Heb je een vraag over onze verzekeringen? Dan kun je deze stellen aan onze verzekeringsspecialisten. Zij zijn uitsluitend te bereiken via de chat.
Naar verzekeringen

Vereniging Eigen Huis

Bellen

Is je vraag te ingewikkeld voor chat, WhatsApp of e-mail? Of heb je
gewoon liever iemand aan de lijn? Als lid kun je ons altijd bellen.
Bel ons op: 033 450 77 50

Vereniging Eigen Huis

WhatsApp
Reactie binnen 30 minuten

Via de app kun je ons algemene vragen stellen. Heel specifieke vragen of vragen waarbij persoonsgegevens nodig zijn, kunnen we niet via WhatsApp behandelen.
App naar 033 450 77 50

Vereniging Eigen Huis

Mail
Reactie binnen 2 werkdagen

Gebruik ons contactformulier als je ons wilt mailen. We beantwoorden je e-mail zo snel mogelijk. Dit duurt niet langer dan 2 werkdagen.
Vul het contactformulier in

Vereniging Eigen Huis

Klacht
Reactie binnen 5 werkdagen

We horen het graag als je ontevreden bent. Meld je klacht via ons klachtenformulier. We nemen binnen 5 werkdagen contact met je op.
Klacht indienen

Maak een belafspraak

Wil je door ons gebeld worden? Maak een belafspraak via je persoonlijke ‘Mijn Eigen Huis’-pagina. Hier kies je zelf een datum en tijdstip. Afhankelijk van je vraag word je teruggebeld door een juridisch, financieel of bouwkundig specialist.

Informatie voor de pers

Vereniging Eigen Huis staat de media graag te woord. 

Neem contact op

Gedragscode

Een goed gesprek en constructieve feedback helpen Vereniging Eigen Huis om haar service, diensten en producten te evalueren en te verbeteren. Om te voorkomen dat de website en de social media van de vereniging worden gedomineerd door herhaling van berichten en discussies, behoudt Vereniging Eigen Huis zich het recht voor om deze berichten van haar kanalen te verwijderen. Ook scheldend, discriminerend, racistisch taalgebruik en andere opmerkingen die niet stroken met de visie en kernwaarden van de vereniging worden van de website, social media en/of community verwijderd.