Veelgestelde vragen over het wijzigen van gegevens

Hoe kan ik mijn adres of bankrekeningnummer wijzigen? 

Dit kun je makkelijk zelf online regelen. Ga naar je persoonlijke profielpagina 'Mijn Eigen Huis', log in met je e-mailadres of lidnummer en wachtwoord en je kunt je gegevens wijzigen. Vergeet niet om de wijziging op te slaan. Ben je jouw wachtwoord vergeten of heb je er nog geen een? Dan kun je die daar ook aanvragen.

Wil je het liever telefonisch doorgeven? Dat kan via onze Ledenservice op telefoonnummer (033) 450 77 50. Zij zijn bereikbaar op maandag t/m donderdag van 09.00 - 21.00 uur en op vrijdag van 09.00 - 16.30 uur. Zij staan je graag te woord en zorgen direct voor de juiste verwerking. 

Wil je de tenaamstelling wijzigen? Dit kan alleen telefonisch via onze Ledenservice. 

Hoe kan ik een automatische incasso opdracht doorgeven?

Zowel voor jou als voor ons is automatisch betalen van de jaarlijkse contributie gemakkelijker en voordeliger. Je weet zeker dat je op tijd betaalt en er worden geen administratiekosten (€ 1,70) in rekening gebracht. Je kunt dit makkelijk zelf online regelen. Ga naar je persoonlijke profielpagina 'Mijn Eigen Huis', log in met je e-mailadres of lidnummer en wachtwoord en je kunt je betaalwijze aanpassen. Vergeet niet om de wijziging op te slaan. Ben je je wachtwoord vergeten of heb je er nog geen? Dan kun je die daar ook aanvragen. 

Staat je vraag hier niet bij? Stel je vraag via het contactformulier